Wednesday, January 6, 2010

Az első díjam :)


Frivolinától kaptam. Nagyon köszönöm :) Igazi meglepetés volt az e-mail, nem számítottam rá, hisz nemrég óta vagyok aktív bloggoló....
A 7 dolog rólam:
1.) Nagyon szeretem az állatokat, az utamba kerülő "homleseket" általában hazahozom és a szükséges ellátások után új gazdikat keresek nekik, illetve kutakodom, hátha várják őket haza valahol. A tavalyi évben több, mint 60 cicának és úgy 13-14 kutyusnak találtam új otthont, szerető gazdit.
Van saját állatkertünk is, cicánk és kutyáink már rezdülés nélkül fogadják az új, ideiglenes jövevényeket.
2.) Örökké hálás leszek, amiért rátaláltam a férjemre és hogy van 3 egészséges lányunk. Mindíg is egy boldog családra vágytam és ez megadatott.
3.) Régóta töröm a fejem egy olyan találmányon, amivel a szabadidőmet meg tudom hosszabbítani, hogy az összes hobbymnak tudjak élni lelkiismeretfurdalás nélkül. Ha te már feltaláltad, oszd meg velem is :)
4.) Nagyon szeretek lovagolni, régen életformám volt, ma már csak ritka alkalom, ha lóhátra kerülök és elmegyek egy-egy kisebb nagyobb terepre, hogy kipucoljam a fejem.
5.) A jóga is életformám volt, tervezem a folytatását. Szerencsére a környékünkön indult jóga :)
6.) Mint a blogomból is kiderül, mostanában a legfőbb kreatív időtöltésem a gyöngyfűzés. Belemerültem már, többek között, a fazekasság, selyemfestés, üvegfestés, szövés, fonás, horgolás, varrás rejtelmeibe is. A 3 lányom mellett a gyöngyzés a legpraktikusabb, mert gyorsan előszedhető és gyorsan elpakolható nyom nélkül, így nem tudnak belekontárkodni :)
7.)Mostanában a legfőbb  elfoglaltságom, hogy a 3 éve vásárolt, félkész házunkból igazi otthont varázsoljak. A kert már elnyerte végleges formáját.:)

Akiknek szeretném továbbadni: Scrapmánia Ági, Vezsuzsi, Zsó és Süni.
Többek között az ő oldalaikon szeretek időzni. Akiket még nagyon sokat látogatok, zömében már megkapták ezt a díjat
Remélem, örülnek neki :)

4 comments:

  1. Nagyon szepen koszonom a dijat :) Nagyon orulok neki :))

    ReplyDelete
  2. Ha kapsz jó tippet erre a szabadidő meghosszabítására, oszd meg velem is, mert ebben nagy hiányt szenvedek én is:) Lovagolni mindig szerettem volna, de csak egyszer volt alkalmam kipróbálni:(

    ReplyDelete
  3. Köszönöm szépen a díjat. :)
    Továbbadtam már ezt a díjat és el is árultam magamról 7 dolgot már régebben,de mintha akkor ez még két különálló játék és díj lett volna. 2008 július 30-án írtam le az én díjazottjaimat. 2008 decemberében meg elárultam 7 dolgot magamról. Azóta szerintem összeolvadt.
    Csak azért írtam le,mert nem lelted. :)
    De összeszedem magamat és újra továbbítom még,de nem ígérem rögtön :)
    Lassan érek :)

    ReplyDelete
  4. Süni,
    nagyon szívesen :)

    Frivolina,
    ígérem, elárulom a titkot, ahogy a bírtokába jutok :)

    Zsuzsi,
    kerestem, de annyira nem mentem vissza a blogodban :( Hogy összeolvadt-e, nem tudom, én még friss bloggolós, gyöngyözős vagyok...

    ReplyDelete