Thursday, May 13, 2010

Dilemma

Kíváncsi vagyok a véleményetekre :)
Készült még egy Araziel, ez is nagyon tetszik. Viszont.... a középen lévő kagylóból már csak egy teljes szettre való maradt. Melyik legyen a szerencsés?
 Ha tetszik a minta, szívesen csinálok hozzá elkészítési útmutatót is (akkor legalább egy újabb variációt próbálhatok ki :)  )

I need your opinion :)
I made one more Araziel, I like this one too. But..... From the shell beads I have, only a few left,  they enough just for one set. Which one should be the lucky ONE?
If you like the medalion, just let me know,  I can make a "tutorial" for you ( at least I can try an other cmbinations of colors :D )

És akkor a 3.
And the 3rd one is

7 comments:

  1. Ééééés a győztes a : KÉK!

    ReplyDelete
  2. Nekem a 3.a best!!!Hozzám ezek a színek állnak közelebb!De úgyis Te döntesz:)

    ReplyDelete
  3. Nekem is ez az utolsó tetszik legjobban. :)

    ReplyDelete
  4. Több okból is a piros a nyertes :) Valamiért ez tetszik a legtöbbeteknek :)
    meg elvitték az összes narancs fánkomat :) Úgy látszik, másoknak is nagyon tetszik:))))
    Készül a szett a piros, arany, zöld változatból, köszönöm a véleményeket :)

    ReplyDelete
  5. Nekem is a nyerő! Fantasztikusak a szinei! Ügyes vagy!!!!!

    ReplyDelete
  6. Nagyon szépek! Nálam a kék a nyerő, de ez nyilván a kékmániámból fakad :)
    Én örülnék a mintának is!

    ReplyDelete