Wednesday, July 13, 2011

Üvegek/ Glasses

Ismerkedem az új felszerelésemmel. :)
I'm getting to know my new torch. :)

Ez a két gyöngy Sopronban készült a múlt héten. Egy év kellett hozzá, hogy végre eljussak egy haladó lámpagyöngyös tanfolyamra. Barbi tartotta az okosítást, szívem szerint péntekre is maradtam volna, mert a pénteki téma is nagyon izgatott (számomra ismeretlen üvegekkel dolgoztak).
Barbi, köszönöm, jól éreztem magam :)
Azért elhoztam pár újfajta üveget, egyenlőre még ki sem bontottam, ahogy hazahoztam, pont úgy pihen a dobozban.


Ezek a gyöngyök már itthon készültek, próbálgatom a Minor fejemet. annyira jó, hogy a színek nem égnek meg, nem szürkülnek be :)


6 comments:

  1. Jajj de jó!!!
    Azok ott malackák??? Legközelebb ha megyek, kaphatok egyet? Cserébe viszek szappant:)

    ReplyDelete
  2. Timi,
    mondd, mikor jössz? Mit szeretnél?
    Már nagyon jó volna látni benneteket :)
    Addig is pussz!

    ReplyDelete
  3. Nagyon kis helyeskék és már szuper jól megy ez Neked és én is szeretnék kapni egyet, nekem mindegy, hogy milyen forma. :-))))

    ReplyDelete
  4. Az a kék gyöngy csodaszép! Szerintem aki ilyen gyönyörű kék gyöngyöt tud alkotni, az csoda ügyes!!!!!

    ReplyDelete